Pași de urmat. Procedura de reclamații SALICE:


În caz de reclamații soluționate în favoarea clientului, în care clientul are dreptul la reparare / înlocuire gratuită a produsului / reducere de preț / rambursarea banilor după caz, costul de livrare la retur va fi suportat de SALICE.

Procedura în 4 pași:
1. Accesează formularul de reclamații de mai jos. Descarcă-l și trimite-l la adresa de mail [email protected]. Asigură-te că ai furnizat informațiile necesare (nr. comandă, denumire produse, detalii reclamație, defectul produsului inclusiv poze / acte doveditoare, cum dorești să fie soluționată reclamația, date de contact, cont bancar în care să îți restituim contravaloarea comenzii);
2. Reclamația va fi investigata în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale;
3. Vei primi un e-mail din partea noastră cu concluziile investigaței și propuneri de soluționare, asupra cărora îți vom cere acordul final;
4. În caz de retur pentru reclamații soluționate în favoarea clientului, SALICE va restitui contravalorii comenzii, mai exact valoarea produsului returnat și costul livrărilor - atât cea inițială, cît și cea de retur - în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea unei modalități diferite de livrare decât cea standard, oferită de SALICE prin partenerii DPD sau Nemo Express).

Descarca formular reclamatie.

Pentru sugestii folositi FORMURALUL DE CONTACT. 

ANPC

ANPC, Autoritatea pentru protectia consumatorului îți stă la dispoziție pentru probleme întâmpinate și nesoluționate, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor. Detalii pe www.anpc.ro.


PLATFORMA ODR
Dacă achiziționezi bunuri în calitate de consumator, ai dreptul să utilizezi calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.
Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platformă: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
În același timp, te informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.
Dorim să-ți reamintim că adresa de e-mail la care ne poți contacta este: [email protected].